bilder och glass

tittat på gamla bilder. jag letade efter en specifik men fann andra.
några för några år sedan då jag visserligen inte mådde toppen men
jag ser så mycket mer levande ut. när jag tänker tillbaka så orkade jag mer.
sen såg jag på ännu äldre bilder där jag har kortärmat.
det är så jag inte vet vart jag ska ta vägen när jag ser mina armar.
inga synliga ärr på bilden och de ser så lena ut.
verkar meningslöst att ångra, jag kan inte göra det ogjort. jag kan inte
få tillbaka de armarna. jag har själv förstört de, jag med egen muskelkraft.

jag har inte lyckats få gjort något alls. några futtiga rader på arbetet.
slötittat på komediserier, började hetsa glass, slutade och kräktes.
jag fann en hel bytta glass som jag tänkte hetsa i mig, sedan skedde
en liten incident så jag hällde bort glassen och fick upp det jag hade fått
i mig.

det är så skönt när vi inte har så mycket hemma. vi har inte storhandlat
på länge. det är alltid bra att få rota lite i frysen och skafferiet och ta det
man har.

få rensa. jag älskar att rensa!!


Kommentarer
Postat av: borninjune

Jag vet hur det känns. Jag kommer aldrig kunna känna mig obesvärad i kortärmat igen. Ibland är jag jätteledsen över det, men det händer att jag är stolt över ärren. Dom visar att jag vagat, att jag kan utsta smärta. Sjukt.

2010-03-01 @ 22:51:35
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0