a dog named jesus

lyckades ta mig till skolan idag i tid oxå!! en tanke slog mig, och den slog mig hårt att komma senare, men nix!
det gick ganska okej i skolan idag, tror jag.
sedan hände konstiga saker, som jag inte ska tänka på. kan vara i mitt huvud oxå.

skulle ätit med massa människor i dag men klarade inte av det kände jag.
har haft mensvärk från helvetet och därför fick jag inte behålla min morgongröt och kunde inte få ner mer än te till lunch och sedan en banan lite senare.
att då sitta med en massa människor och bara äta massa mat kändes inte bra.

så, på vägen hem stannade jag och handlade lättyoghurt, dock förmycket socker i, och osötad müsli som jag åt lite av och sedan gick jag ut och powerwalkade med lite inslag av löpning. härligt!!

är hemma nu och ska duscha och rädd för att hetsa något onyttigt senare.

igår var det fem veckor sedan jag använde vassa saker mot min hud på flit. så idag, fem veckor och en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0