ja, jag flydde men det går egentligen inte.

det har varit smått hysteriskt i mitt huvud som hoppat ut och gjort oreda.
tabletterna som vart förmånga gör mig fortfarande knäpp i huvudet.
tog fel på dag till psykologen, trodde det var idag och skulle fara med min mor dit,
för jag flydde dit igår med super huvudvärk och kräktes i bilen men hade som tur
en kräkpåse i beredskap. så en kvart innan mor och jag skulle fara så såg jag att det var
imorgon jag ska vara hos psykologen.
jag hatade mig själv massor men egentligen så var det inte så farligt för vi skulle ändå
iväg och ha en dag med varandra.
när jag kom hem hade jag glömt ta med mig nyckeln så vi fick fara till sambos jobb och hämta.
egentligen inte heller något större problem. egentligen.
nu har mor farit och vi har haft en mycket bra och trevlig dag tillsammans med mycket prat.

vi var på ett köpcentrum och inhandlade långärmade tröjor till mig som jag kan ha på
sommarjobbet som börjar på måndag.
i alla fall första veckan så orkar jag nog inte med att visa, sedan får jag se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0