tokig av att äta?

jag blir tokig av allt detta ätande!!

min "läxa" är att äta frukost, lunch och middag med 3,5 till 4 timmars mellanrum.
gärna massa mellanmål emellan oxå.
tänk att det låter så lätt när man sitter där och ska komma fram till hur jag ska
ta tag i detta.
min mage känns konstant svullen. även när jag struntat i "läxan" och kräkts upp allt
för att få känna min tomma smala mage.

när jag börjar äta var fjärde timma så känner jag mig konstant hungrig, eller
i alla fall sugen på att äta något.
det är väl min kropp som försöker säga mig någonting.

nu när jag är förkyld kan jag inte träna heller och det gör det ännu jobbigare.
jag vill bli frisk så fort som möjligt och då behöver kroppen energi för att bli det.

jag talade om för sambo i tisdags att jag är ätstörd, att jag har diagnos hos doktorn.
det kom ju inte som en total överraskning men nu har jag sagt det jag varit så rädd
för att berätta.
dock har jag inte berättat att jag hetsar och kräks, inte rätt ut i alla fall.

straxt ska jag äta min heliga gröt, men inte ens den känns okej att äta längre.

det är mörkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0