nya veckan börjar pepp.

sovit förvånansvärt bra.
näsan börjar bli bättre, dock börjar halsen att göra ont igen.

ny vecka, ny planering.
jag har införskaffat en liten magnettavla som sitter på kylen.
där skriver jag ner min veckas planering.



utomhus skiner solen redan och jag ska allt ta en promenad.
en liten försiktig promenad.
efter det en lång och behövlig dusch.
sedan frukost, känns lite jobbigt men göras ändå.
förhoppningsvis kan jag sitta ute och läsa och få lite färg.
förra veckan på dbtn så var jag väldigt förkyld och då säger en
av de som håller i det:
-ja, du ser väldigt blek ut.
saken är att jag har sedan barnsben fått höra det vare sig jag varit sjuk eller ej.

jaja, känner mig ganska pepp på dagen, veckan som kommer.
jag ska försöka att denna pepp håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0