idag är det tisdag även om jag glömmer det.

fick en cirkel av det jag håller på med, min ätstörning.
fick beröm för att jag fyllt i korten, jag undrar om det är något lur med den berömen.
fick tre läxor, hoppas jag hinner göra de innan jag glömmer av de.
nästa gång ska jag inte bara ta med mig min anteckningsbok utan även skriva i den.

jag ska äta frukost, vilket jag är bra på. jag ska äta, om än lite, så lunch och middag med
alla dessa mellanmål emellan.
det låter ganska lätt, jag får se om det är det.

nu ska jag röja i köket.
ska på tillställning i eftermiddag/afton.
står i valet och kvalet hur jag ska göra sedan, om jag ska störa stackars sambo
som får hämta mig, vilket är bäst för mina nerver eller om jag ska sova över hos vän.
det sistnämnda skapar en massa omständigheter.
så det blir kanske det de lutar åt.

nu har jag visat mina armar öppet varje dag det är såpass varmt att kortärmat gäller.
tänker inte så mycket på ärren som det är nu.
eller jag tänker på de, men de är inget hinder.
sedan så är jag väldigt skör i det men jag känner att det läggs på mer om än tunn tunna lager
allt efter som jag visar armarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0