hommus i en blå bunke.

hej och välkommen till min matblogg!!... nääääj!!
så är det inte. sen kan jag inte komma ifrån allt detta med mat när
det är som det är i min skalle.

har i alla fall rört ihop lite hommus till mig, ser ej så smarrigt ut dock.
jag försöker finna andra saker att äta än mest bara massa sallad hela tiden.
sallad är det som föder minst ångest hos mig.



igår var jag och yogade och gjorde det som jag mår bäst av att inte göra,
väga mig..
detta resulterade i massa ångest och paniken bara växte.
jag har ändock klarat av att varken hetsa eller kräkas!
men djävlar vilken slagsmål det är i huvudet!!

sedan på kvällen fick jag min mens (som ter sig väldigt underlig) och av
det kan man ju bli svullen och vätskefylld. jaja, skönt med bortförklaringar,
eller orsaker(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0