brev om mitt beteende.

har påbörjat ett brev till sambo om min ätstörning.
sju rader hitintills.

känner hur magen putar ut när jag sitter ner, får påriktigt panik..
känner maktlöshet när jag inte borde eller orkar träna på grund av förkylning.
detta leder till att jag inte vill äta någonting.
det i sin tur kommer med stor sannorlikhet till hetsning och kräkning.
det jag inte ska göra denna vecka.

jag var dum nog att kolla mitt bmi, vet dock inte min vikt nu utan när jag vägde mig senast.
det gjorde mig ej bättre till mods.

fåniga siffror som ska tala om för mig hur jag ska känna. istället för att vara här och nu, känna efter i kroppen.
det gör jag visserligen och min mage är tjock..

vart tog min pepp vägen??

ska straxt iväg till invidualterapin.

Kommentarer
Postat av: Duni

Starkt av dig att skriva brevet, det vinner du nog mycket på att göra, så att din sambo får lite mer förståelse för din situation

Styrkekramar till dig!

2010-06-21 @ 19:10:25
URL: http://duni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0