lady gaga och obehagliga kroppen min.

lady gagas fashion, riktigt svänigt!



annars känner jag hur min kropp växer och hur fettet "sväller".
sambo säger att så inte är fallet, jag säger att en som ser en varje dag inte kan yttra sig.
det är hårda bud i mellerud.
någonstans vet jag att jag inte inom en snar framtid kommer att behöva en skylt med bred last
textat stort och svart.
men det där någonstans finns inte alltid tillgängligt.

igår lyckades jag i alla fall att inte kräkas upp något även om de tankarna var väldigt centrerade!

ska träna nu på morgonen, kanske sista gången innan jag ska iväg och jobba.
då får det bli promenader och kanske lite löpning för att hålla igång konditionen och kroppen i övrigt
innan skolan åter börjar för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0