ingen hets och ingen grillning.

träning på förmiddagen och stranden resten av dagen.
vi kommer hem och är helt slut.
sambo sover fortfarande.
vi skulle ha grillat och haft mys, men det blir inge med det...
så är det.

nu ska jag läsa så jag läser ut boken någon gång.
det börjar bli lite trög att läsa med all fakta men jag tror allt att det är värt det.
den har öppnat mina ögon men jag köper inte allt hon skriver dock.
det blir en svår balans vad man ska ta till sig och inte.
och om man inte akn ta till sig det ena, vad säger då att man kan lita på det andra..

jaja, inte tänka så mycket och bara göra.

förresten så kände jag att jag skulle hetsa, men sedan när jag verkligen kände efter så kände jag, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0