håkan med pepp.

behöver lyssna på peppande musik, i ren desperation vart det håkan.
jag blir förvånad och faktiskt ganska peppad.




efter en så bra dag som gårdagen var igår sov jag jättetungt.
vaknade inte när sambo for till jobbet utan vaknade av mig själv vid nio.
gick upp och åt lite filmjölk med müsli för magen var så hungrig.
låg och läste tills katten och jag beslutade för att ha en gosig morgon och somnade igen.

vaknade av att sambo ringde från jobbet. det har blivit många samtal på senaste för att
bara kolla vad jag gör och hur jag mår.
jag vet att det är mitt eget fel att jag har en telefonövervakare.
orkade inte svara när det ringde, visste inte då att det var sambo utan såg det sen.
men bestämde mig ändå att det var dax att stiga upp, solen sken ju i alla fall.

har nu vispat ihop en pannkakssmet som ska stå till sig.
snart kommer sambo hem.
har varit ute och läst i solen men det vart smått olidligt varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0