femtonde dagen - självskadebeteende i göteborgs posten.

var på biblioteket idag och läste massa tidningar.

i dagens göteborgs posten stod det om självskadebeteende.
det var oxå en stor bild med (se nedan) och jag kände mig på något sätt
lättad över att det var en "okej" bild, enligt mig i alla fall.
ofta har de riktiga bilder av självskadebeteende.
jag kan ej garantera att denna bilden nedan är triggfri för alla dock.

länk till artikeln:
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/viinian/1.411171-var-femte-tjej-i-nian-skar-sig

jag känner mig lite fånig när jag läser den.

imorgon kommer även bland annat sofia åkerman vara med i nyhetsmorgon i tv4 och tala om det.
såhär står det i tablån på tv4.se:

kl 6.42 Allt fler flickor skadar sig själva. SOFIA ÅKERMAN, LISBETH KNUDSEN och MÅRTEN GÄRLE diskuterar psykisk ohälsa hos unga.








http://www.gp.se/nyheter/goteborg/viinian/1.411171-var-femte-tjej-i-nian-skar-sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0