coraline av neil gaiman

håller nu på med att läsa coraline.
såg filmen för ett bra tag sedan och ville nu läsa boken.
inser nu att jag skulle gjort tvärtom.
läst först och tittat sedan.
men det spelar egentligen ingen roll. det var som sagt ett tag sedan jag
såg filmen och har den inte färskt i huvudet.
jag ser framemot att se den igen sedan efter jag läst ut den.
fast jag har den hemma så jag får vänta tills jag kommer hem med att se den.



imorgon blir det sovmorgon till klockan åtta. det ser jag framemot.
somnade idag på eftermiddagen. kanske från klockan fyra fram till åtta har jag sovit.
kännes för den skull inte att det är hopplöst att somna snart igen dock.

efter sovmorgonen bär det av till ikea. ska nog egentligen inte ha något speciellt.
det jobbiga är all mat och dylikt som finns där. har ögonen på mig tror jag och kan
inte gå och få upp det jag satt i mig hur som helst.

bra på ett sätt, dåligt på ett annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0