onda med det goda?

igår kväll bestämde jag mig för att ta en tablett att sova på så att jag
kan återfå vanlig dygnsrytm.
tog den lilla tabletten vid nio och kokade mig en kopp te. började se
på olycksfågeln på svtplay i vardagsrummet.
jag låg i soffan med täcke och hann smutta på teet sedan måste jag ha
somnat.
vaknade korta stunder på natten men annars sov jag faktiskt bra.
halv åtta vaknade jag och kände mig något så utvilad. skönt!
men det var så kontigt, för på vardagsrummsbordet bredvid min temugg
ligger ett paket med en annan sovmedicin. jag vet inte när det kom dit
och om jag tagit någon tablett. känns så läskigt att inte minnas sånt.
men jag får väl vara glad att jag somnade tidigt och klarade av att
stiga upp i ganska bra tid. bara dumt att jag sedan sov lite efter det.
men en bra början tills jag ska börja skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0