morgon

vart påkommen igår med att jag skadat mig av sambo.
blir upprörd och vill vara ifred.
ser det som att det är min sak vad jag gör.
jag har fel.
sambo ville at vi skulle prata om det som hade hänt.
jag ville sova, hade tagit mina tabletter.
jag hade gått och lagt mig och sambo gick ut efter en stund.
då ville jag skära mig ännu mer, mer, mer.
enda anledningen till att jag inte gjorde det var för att jag inte visste hur
länge sambo skulle vara ute. 
tog en tablett till istället.
jag hoppas jag bara somnade. märkte inte när sambo kom och lade sig sen.

ställde klockan lite tidigare till i imorse.
skolpeppen är välkommen att komma tillbaka nu.
jag har väl skrämt iväg den.

"upp som en sol ned som en pannkaka"

beskriver mig nog ganska bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0