matblämat

jag får inte ihop det med maten.
har försökt att äta "normalt" (vad är det).
men genast får jag mage.
detta går dåligt alltså.

längtar så jag blir helt galen till våren!
tänk! när snön smälter bort, grönt börjar
att växa fram. solen skiner varmt och
fåglarna kvittrar.
jag ska ut och springa.
jag ska ut och cykla.
jag ska ut och finna nya vägar.

kände mig glad när jag kom hem efter
skolan och stekte pannkakor och åt
upptinade stora blåbär.
tyckte att jag behövde energin för
att orka träna och gå promenader,
vilket jag sen inte gjorde i alla fall.
nu ångrar jag dessa pannkakor.
det var till och med vanligt vetemjöl!!
dock oxå grahamsmjöl, men det väger inte
upp ändå.

har tränat med mitt wii active, medel.

har ätit två knäckebröd med tillbehör.
ska dricka mitt kanel te och om det
måste in något mer så blir det frukt.
annars får det komma upp igen.
skärpning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0