glad dag

började lite segt men sedan blev det bara bättre.
min braläkare ringde och talade dock om att mitt järnvärde var lågt.
ska dricka blutsaft och äta triobe igen.

sedan hade jag utvärderingssamtal med lärare.
gick såå bra.

hade möte med lärare om det projektet vi håller på med.
gick oxå såå bra.
såå pepp.

min fina vän ringde mig.

ska ta en promenad nu och sedan wii activeträna.
igår var det vila på wiit.

det mullrar inuti mig nu. som att jag måste finna saker som kan dra ner mig.
får inte känna mig nöjd och glad.
som nu har jag ätit och känner mig tjock.
borde laga lunch till skolan. baka bröd.
städa bort allt smått som ligger och skräpar.
mer mera med mera med mera.
vill bara att dagen ska vara slut på ett sätt.
på ett annat sätt inte, för då blir jag sjukt stressad.

först: promenad. andas.
sen: wii active

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0