borde inte skriva nu

är så trött på saker.
hur det jag skriver blir fel och det andra är inget att bry sig om då.

får jag känna mig som hemma imorgon?

är whoosie i huvudet efter sömntablett. borde ligga ner.
kände mig rastlös och ångestig.

en rädsla har trätt in, tänk om jag inte klara av den här terminen??!!
jag har inte ens läst klart texten. blir förrvirrad för det finns lästillfälle
på schemat. jag avskyr att jag måste veta i förväg med nästan allt.
jag kan läsa på schemat med skulle helst velat fråga någon oxå.
för att vara på den säkra sidan. för att inte göra fel?
nu bara jag virrar.
kommer jag räcka till? kommer jag att hålla?

kommer jag få göra mitt andra armband på fredag.

jag slutar nu innan det blir helt loco här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0