30 days challenge med wii active


påbörjade återigen en wii active, 30 days challenge.
började med att gå på promenad med sambo i cirka 45 minuter.
sitter nu nyduschad och ganska nöjd.
man måste unna sig att vara nöjd!
det är jag dålig på, jag övar.

imorgon börjar en ny vecka, igen.
ska träffa läkare och min psykolog.
vill inte fortsätta gå dit.
hon har ju faktiskt själv sagt att hon inte kan hjälpa mig.
men rädslan över att det ska ses som negativt att ha
avslutat psykologkontakten, gör att jag tvekar.
inget blod idag.
jag fick pepp i torsdags, det har hållit i sig hela helgen.

känns jobbigt att behöva äta med sambo sen.
känner mig tjock när jag är mätt likamed knäppt.
men inser att jag måste äta, speciellt om jag tränar.
känner hur kraften i mina armar har sinat och det
är tungt i dubbel bemärkelse.

måste hålla kraften uppe för att nå dit jag vill!

idag vet jag att jag vill. jag måste komma ihåg det när
jag glömmer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0