VAD SKA JAG GÖRA??!!

det går inte, det går inte!!
jag testade att dricka lite vatten och sedan testa igen med vattnet kom bara upp..
nu i slutet var det till och med svårt att framkalla kräkningar..
jag vet inte vad jag ska göra. det är inte lägligt att väcka sambo och vara rädd och ängslig.

en liten varningsklocka ringer.
det verkar vara så att jag vanligen kräks en eller två gånger dagligen, ibland mer. minns inte när jag började kräkas så ofta. kan jag ha sabbat något??
det känns kontigt om det skulle gå så fort att förstöra något.
jag vet inte vad jag ska göra!!!!!!

jag får verkligen skylla mig själv. det är inte ett dugg synd om mig.

men nu känner jag bara hur fettet ökar fast jag vet att det inte går så fort.
det är en sådan hemsk maktlöshet att inte kunna bestämma att det äckliga ska lämna kroppen.
det har ju fungerat innan, äter jag förmycket är det bara att få upp det igen.
fast nej, inte nu!!

jag vet inte vad jag ska göra.. när jag tänker på det jag ätit så kommer det som ett sug av panik och ångest. maktlösheten av att inte kunna kräkas upp det. är rädd att det ska synas att jag försökt kräkas massor imorgon.
är det läge att ta tabletter för att få ro. jag som inte ville ta de på ett tag.
jag vill skära. kan inte, fast vill men borde inte. sambo börjar tidigt imorgon och får inte vakna och se mitt blod.
vill inte ha detta fett i min kropp.

ingen idé att fortsätta skriva


Kommentarer
Postat av: borninjune

En varm kram skickar jag till dig!

2010-02-13 @ 13:37:15
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0