tjock och ful

är så galet upprörd nu efter skolan. blev det även under skoltid.
försöker släppa det. det går dåligt.

har bakat kanelbullar som jag ska ha med till skolan imorgon till klasskamrater.
jävla mig, har redan ätit två stycken bullar.
jävla mig, har oxå hetsat annat och inte ens fått upp det.
tjock och ful.
ful och tjock.

vill läsa bok, men orkar inte.
blir så trött när jag läser och har svårt att fokusera.

ska inte göra så mycket tror jag. orkar inte.
allt utom att äta!!
såg lite utav supersize me och kände mig äcklig.
jag äter inte ens på mcdonald´s.
känner mig ändå äcklig och fet.

orkar inte ens ta mig i kragen och träna.
orkar inte gå på någon promenad.
saker och personer suger musten ur mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet precis hur du känner dig. Jag har varit där själv o hamnar där nu också då o då. Puss o kram till dig, du är VACKER!!

2010-02-05 @ 17:54:07
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0