rosa rosett and ready to go!

nu är jag redo för att fara, med rosa rosett i mitt hår.
hoppas att jag duger och att inte ångesten gör att jag vill fara hem.

har ätit en tallrik med lättfil och kanel, tur att jag hann med det.
får se vad som sker imorgon, just denna lördagen är det massor att
välja mellan enligt mig i alla fall. kanske det blir det fjärde, som är att stanna hemma..


det låter kanske galet men jag vill känna mig ung och göra saker!!
nu känns det som jag är mycket äldre och jobbar, städar, tvättar och lagar mat.
har katten som substitut barn och lägger mig tidigt för att orka till jobbet.
jag vet inte. det är klart man måste städa och allt sådant även om man är ung,
vad nu gränsen går för det? så jag vet nog egentligen inte vad jag menar.
dax att dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0