negativitet

äntligen är skoldagen slut.
visst, mycket bra och fint hände men det är ändå bara det negativa och jobbiga jag kommer ihåg och hakar upp mig på. såklart!
är så trött på vissa beteenden så jag bara vill skrika.

skrika gjorde jag oxå i morse när jag skrapade bilen. utsidan gick bra men det var is på insidan av framrutan oxå.
den satt så galet hårt att jag verkligen inte fick bort den med skrapan. fläkten är då dålig så den hjälper inget nämnvärt, i alla fall inte på sådan is.
så jag satt i bilen och skrek för full hals. lyckades sedan få bort lite så jag om till skolan. då var jag lagom hes.

i helgen skulle vi gått ut. en fest som vi eller i alla fall jag hade sett framemot sedan december. nu ska vi inte dit verkar det som. sambo har inget att ha på sig.
ena stunden bryr jag mig inte om det, att det inte spelar någon roll att vi inte ska dit.
andra stunden är det precis tvärtom.
strunt sak egentligen.

sambo börjar se ett mönster efter att jag ätit.

okej, måste skriva om något bra..
får återkomma med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0