negativa tar för det mesta över

det gick bra idag, om man ser till det som händer utanför mig.
jag tjatar om det men jag har fortfarande massa ångest och nu
blir den värre när ska vara ensam hemma massa timmar.
får som konstiga "tryckvågor" i bröstet känns det som ganska ofta.

har så svårt att ta till mig positiva saker, låter de fort rinna av mig.
bildar min egen verklighet. får verkligen klart för mig att jag bildar min
egen uppfattning. är hopplös och vet inte hur jag ska hantera det.

jag får inte skära och inte hetsa.

har inte avbokat psykologtiden än. skulle ha ringt min läkare på psyk
i morse, men glömde. sedan vart det försent, fast när jag väl skulle ringa
så mindes jag inte vad jag skulle säga. det minns jag inte nu heller.
något med att jag vill sluta hos min psykolog.
får bara inte glömma av att avboka den.

skönt att denna vecka är så gott som slut. bara lite nästa vecka sedan är det över.
men resultatet vart bra, jag ska bara förstå det någongång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0