la cara de la guerra

har så ont i mitt bröst. "tryckvågorna" fortsätter. ska väl gå och lägga mig snart,
utan tabletter som påverkar. ska i alla fall försöka.

butikerna som säljer den tänkbara brudklänningen säljer den inte längre.
den är helt slut, troligtvis i hela landet. är det ett tecken?

kvällen var fin, även om jag värderar nästa allt jag gör. stora som små saker.
nu är det lite hopplöst att vara hemma igen. sambo sover och jag ska snart
krypa er. det är ju alltid som jobbigast när man ligger där i sängen, inte lika
jobbigt att sitta i soffan.



jag äts upp inifrån och vill se och få ett slut på det här!
inget skärande, inget kräkande men dock lite hets.
upp och ner upp upp och sedan ner ner ner ner upp upp ner osv..

imorgon ska jag ta tag i min yoga igen. det behöver jag!
sedan ska jag sticka och kanske försöka förstå mig på virkning.
och så ska jag sluta att ha ångest och vara så störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0