kräks och glömmer

har hetsat. läskigt hur långt ner i halsen jag kommer utan att kräkas.
jag gör väl fel eller jag vet inte.
hetsade även igår. känner att jag inte kan lita på att det jag stoppar i mig kan komma upp igen.
antingen så slutar jag väl hetsa och kräkas eller så hetsar jag tills jag blir superfet.
kommer inte att väga mig idag!!

just nu är jag ensam hemma och ska försöka se på filmen vuxna människor på tv4.

sambo glömde tydligen att vi hade planerat in att tala om vårat bröllop igår.
jag vill inte tjata, jag vill att båda ska vilja det lika mycket.
igår kväll frågade jag om det inte var något som var glömt.
tvätten, återvinningen, diskmaskinen var bland annat det som troddes vara glömt.
jag ska försöka glömma detta och inse att vi inte ska gifta oss.
själv är bäste dräng funkar nämnligen inte i detta fall.
blir såklart ledsen, det var sambo som friade för x antal år sedan och som frågat vid tre olika tillfällen,
ska vi inte gifta oss till våren eller sommaren?
ja, jag tar det säkert för hårt och så. men nu ska jag glömma, glömma, glömma.
man behöver ju inte gifta sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0