hetstankar

att somna går inte så bra. var hur trött som helst, men när jag hamnar i
sängen vill inte sömnen komma.
försöker undvika sömntabletter nu en tid framöver. får se hur det kommer
att gå. någon gång somnar jag väl. har fullspäckat schema imorgon i skolan,
men det är svårt att motiveras när man vet vad man kommer att mötas av.
ser så framemot nästa projekt, längtar tills detta är över.
visst, se det positiva att jag får en utmaning. det är inte det som stör mig.
det som stör mig är den bristande respekten.
jaja, snart är det över och det lever jag på.

det svåra är var jag ska ta vägen med mig själv när jag inte sover på nätterna.
än så länge är det inte så sent, men väntan tills sömnen kommer.
jag har massa hetstankar. vill vräka fram allt som finns i lägenheten.
sedan rena mig, låta allt komma upp igen.
känns kontigt när jag tänker på det och äckligt, väldigt äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0