gröt och ljus

har precis varit på en lång promenad. härligt var det och ljust!
nu när jag kom in så ser jag att det börjar mörkna fort,
men det är härligt när det inte blir mörkt så hastigt på eftermiddagen.

handlade denna produkt igår, gröt.
detta åt jag när jag var liten minns jag, fast då med en socker och kanelblandning
och mjölk. nu skippar jag sockret både i och på utan bara kanel och kanske mjölk.
synd bara att det inte är så nyttigt..


ska kanske väga mig sedan, dock vet jag inte hur trovärdig den vågen är.
har övertalat sambo att vi ska skaffa en riktig våg, det var tydligen inte så svårt.
sen så lär det väl dröja innan det sker att den verkligen införskaffas om jag inte
ligger på eller helt enkelt köper en själv. synd bara att jag vill ha hjälp med att välja en,
annars hade jag gjort det för längesen. men de är inte så billiga och alla dessa
funktioner som man ska förstå sig på om man vill ha eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0