VARNING för dåliga tankar i mitt huvud!

så många ord i skallen, får inte nedpräntat hälften.

har varit iväg och kommit tillbaka.

hade nära helvetesångest större delan av fredagen men sedan vände det
och det mesta vart bra och allt löste sig den dagen.
idag dagen började det allt bra. det var fin stämning och saker och ting fungerade
i skallen på mig.
sedan gick det utför, jag fick en ångestattack framför klassen men jag hann ut innnan den bröt
ut helt. ville dunka sönder mitt huvud i väggen, gjorde inte det för snäll klasskamrat satt bredvid och hjälpte
mig andas.

nu är jag som sagt åter igen hemma.
känns inte heller bra för jag mår inte bra och gitter inte med att berätta allt som hänt för sambo just nu.
så då blir sambo bara orolig och arg för att jag inte berättar.

jag är värdelös. jag är värde lös. jag har inget värde.



vill så ta till det vassa!
vill så ta till de små vita!!


det vassa lämnar bevis och de små vita "når" jag ej nu.


vill känna det varma slingra på min hud. jag vill känna värmen stiga i kroppen och fladdra till i behagliga vibrationer. bröstet öppnar sig och släpper ut det tunga, äckliga sörjan som tynger ned och snart kväver mig.

men jag vet att inget av detta är av långvarig karaktär.
men ibland, ibland hjälper det vare sig det är en minut eller ett par timmar.

men, men det är nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0