uuuuuuuuuuuuuuuut

jag fick dig att lipa och det gjorde inte ont i mig.
det var lite skönt att se att du oxå kan ha ont i dig.
sedan ångrade jag mig såklart och känner mig värdelös och hemsk, för det är det jag är.

jag måste nog vara ett hopplöst fall som b

så som du skämtar med mig skämtar jag med dig tillbaka och det klarar du inte av.
då kanske du kan förstå hur jag känner?

du gör alltid, eller du gör ofta, så sa du. men vad jag vet så har det hänt två gånger nu och vi träffas nästan dagligen.

jag tycker att du är orättvis, en hycklare, tar din offerroll blandat med att du står över en.

jag sa massa som jag inte menade till dig idag, tror jag.
jag tycker inte så mycket om dig. jag tror inte att du vill min väl.

jag vet att jag är värdelös och hatar oxå mig själv när jag inte vet min plats.
ska verkligen försöka att hålla käft och inte blanda mig i.

det går inte att prata med dig så du fattar vad jag menar. jag är otydlig.
jag hatar att du bara vräkte saker över mig hur jag är och vad jag säger.

helvete på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0