smärta.

har sovit bort lite tid av dagen med katt nära mig.

nu har det gått den tid som vi klarar av varandra så snart behöver jag fara hem.
jag måste härda ut till tisdag, för sambo kommer idag och börjar jobba på tisdag.
jag ska till psyk på tisdag så jag har oxå en anledning till att fara.

skulle först få sällskap till att hämta sambo vid tåget och nu ska jag tydligen inte få det.
ingen förklaring eller ens något ord om att jag först skulle få sällskap.
har inget emot att fara själv, fast just nu gör det djävligt ont i mig att saker och ting bara ändras
och jag fattar ingenting..

jag vill hem..



Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Tusen tack för din fina kommentar!



Hoppas att allting ordnar sig för dig :)



Kram

2010-12-26 @ 18:22:10
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0