sista passet innan jul.

klockan tio ska jag vara iväg på ett pass på gymmet!!

hoppas att jag han hålla mig i skinnet över jul.
önskar att ätstördheten inte tar överhand över jul, utan att det är jag som bestämmer!
jag vill inte tro att det är jag som är så störd utan sjukdomen.
inte skylla ifrån, men det förklarar en hel del.


jag vill ju bygga upp min kropp. bli stark och kunna använda min kropp.
inte egentligen bryta ned den, även om jag ibland tror att jag vill det.
jag pendlar därimellan.
att vilja bygga upp eller bryta ned.

en liten bild av anna anka vill jag ha här.
där kan vi tala om en funktionell kropp.
hon påpekar att man måste fylla på med energi, bränsle för att kroppen ska gitta med.

Kommentarer
Postat av: Zita

Önskar dig en fin och mysig jul!

Tankar från Zita

2010-12-23 @ 15:46:49
URL: http://zettez.bloggspot.com
Postat av: Jazzy

Helt rätt inställning! Anna Anka är fan en stooor förebild för mig! :D Älskar hennes program "I form med Anna Anka"!



Och som svar på din fråga, ja, det är en border collie! :)



God Jul! :D

2010-12-24 @ 20:28:21
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0