sagt och gjort!

oj vad det har hunnits med mycket och mer ska göras.

har bland annat..



druckit en vanlig kopp svart kaffe och till det öppnat dagens lucka i chokladkalendern.



funnit bevis från sambos julklappsinslagning igår.
letade inte ens på flit och ändå kommer det ledtrådar till mig.
alltså från h&m och monki. där ser man.
men för att inte göra sambo ledsen så säger jag ingenting om detta.



har möblerat om i sovrummet!! skickade ett sms till sambo och frågade om jag fick
flytta på en sak men efter att inte ha fått något svar (eftersom sambo jobbar) efter en kvart så bestämde jag mig
för att ta saken i egna händer.
sagt och gjort det är saker på andra ställen och jag hoppas innerligt att sambo ska tycka om det!!

hade oxå lite problem med sladdar överallt men det löser man så lätt med att fippla ihop de med en ståltrådssak,
sådana som finns på vissa långa sladdar när man köper de.
dock så fann jag inte någon sådan, så jag tog en svamp med tråd på och virade runt.
både effektivt och snyggt!!



medans jag slog in paket var det dax för en kopp kaffe till.
men denna gång ville jag få denna lilla julkänsla och julifierade kaffet lite.
enkelt och gott!!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Jo precis eller jag har tillåtelse att gå runt mitt kvarter (tar ca 2 minuter) 3/ggr per dag när jag röker just för magensskull x)

2010-12-21 @ 22:20:18
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0