nya grytlappar!!

okej okej, nu har negativiteten fått sitt nu ska jag försöka göra något av detta.

just precis nu sitter jag och äter ikapp min chokladkalender. ska göra mig en kopp
espresso så blir det en fullvärdig lunch.

var i stan igår och handlade julklappar och myste med sambo.
är fortfarande expert på att mest hitta saker till mig själv.
senaste: en ny jacka och ett par nya skor.
så jag är fortfarande en dålig människa.

försöker gaska upp mig med denna lilla upptäckt från förra stanvistelsen.
var bara tvungen att byta ut våra hemska vita ikea grytlappar mot dessa
rosa med vita prickar!!
kommer hem och ska hänga upp de efter att ha tagit bort prislappen.
på prislappen står färgen röd!
vem ska man tro på??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0