nu vill jag vara i sängen.

bäst mår jag nog nu när jag sover. och jag sover mycket.
igår sov jag massor och så har jag sovmorgon idag.
har drömt mycket som faktiskt inte har varit hemskt.

jag drömde bland annat att vi skulle skaffa barn.
vi var och kollade på kläder och saker.
jag kunde knappt bärga mig tills min mage började puta ut.

men i verkligheten blir det inte barn på några år.
inkomst och boende, bla bla bla.

känner mig mest nermosad just nu.
vill lägga mig i sängen igen och värma näsan i katts mjuka päls.
somna och försvinna några timmar. sedan vakna och inse att jag sovit
bort massa tid. då är det bara att sova bort det och ännu mer tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0