myspys fåtölj plus vovvelur.

jag är framme där jag ska vara. det är värre för sambo som ska kämpa med tågen.
sitter och kollar på både trafikverket.se och sj.se för att försöka hålla koll.
jag önskar så innerligt att sambo kommer fram i human tid och varken får vänta hela natten eller råkar ut för tågstopp. vill vara med sambo och hålla hand.

fast jag trivs bra där jag är alltså, vill bara vara där för sambo.
har druckit himmelskt kaffe, slagit in julklappar och ätit lite choklad.

ja, detta med maten och sådand man stoppar i sig.
vill inte tänka på sådant nu under julen. vill kunna stoppa i mig vad jag vill utan att behöva tänka och värdera.
än så länge har det gått vägen men har bara varit här i några timmar.

trivs just nu i varm fåtölj med vovve vid min sida. har saknat såå!


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

tack detsamma, hoppas du har en fin julafton!

2010-12-23 @ 18:26:06
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0