mest försökt sova bort allt.

varit väldigt trött idag och mest sovit.
vart nog utmattad efter helgen och med all bilkörning.
mycket små intriger som tar energin ur mig.
mycket små intriger inom mig som tar energin ur mig.

var i alla fall på en kvällspromenad förut för i alla fall ha rört på mig lite och
inte bara legat i soffan eller sängen.

har fått berätta för sambo om helgen.

är mest trött nu och har duschat och ska straxt se på beck och dricka lite glögg utan alkohol
och adventsmysa med stora ångestmonstret i mig.

vill verkligen inte till skolan imorgon, vill inte, vill inte!!



Kommentarer
Postat av: j

jag har inte glömt bort dig om du trodde det.. <3

2010-12-05 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0