ljuset fick äntligen tändas och jag har ätit sushi.

som alla år jag kan minnas tillbaka så har jag ett ljus med siffror på, kalenderljus!
låta dag för dag brinna ned tills det blir julafton.
kan inte tänka mig december utan detta!
i år vart det ett vitt ljus med guldtext.




har för första gången i mitt liv ätit sushi!!
vi var inne i stan en sväng och på vägen hem så köpte vi med oss sushi.


bildbevis:


jag åt upp allt. (fan, nu känner jag mig som en tjockis)
det var såå gott må jag säga.

tyckte till och med om wasabin, den var stark med inte outhärdligt stark.
har annars väldigt svårt för stark mat, så som chilistarkt.
gott gott gott!!


Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

MUUUMS med sushi! Och känn dej hälsosam och inte tjock - sushi är energisnål och nyttig mat =)

2010-12-02 @ 22:57:08
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0