jag är så körd i min skalle!!

jag är bara för mycket!!
tappade ju bort min klocka och mitt armband igår i stadiums provrum.
för att göra en lång historia kort.
körde bil och kände något obehagligt i ryggen. bad sambo fort att kolla vad som låg i min luva.
och vad ligger inte där om min klocka och mitt armband!!
så himla galet. jag är ju så störd i min skalle.

nu är båda på plats i alla fall och jag borde kanske införskaffa mig senilsnören.

imorgon far vi hem och nu känns det helt plötsligt jobbigt att fara istället.
känns som om jag tar människor förgivna. inte tar till vara. inte visar min uppskattning och kärlek.
men sambo ska jobba imorgon och jag skulle egentligen till psyk men "råkade" avboka den.

men jag ska till mitt favoritpass på gymmet som får trösta mig.


nu tittar sambo och jag på svenska hollywoodfruar och nu skulle jag hemskt gärna vilja
ha extentions i håret!!
men har ingen erfarenhet eller kunskap om saken och jag är ju så feg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0