ingen gris idag.

idag, denna dag började med en liten sovmorgon.
det var ju härligt och sedan vart det till att sitta och frysa i skolan.
beslut togs och jag vet inte riktigt vad jag anser om saken.

efter skolan tog jag bussen alldeles själv till stan.
där väntade sambo som hade handlat juleklappar till mig bland annat.
vi gick till åhlens och köpte årets julkula.
ja, för vi köper en ny lite "speciell" julkula för varje jul vi firar tillsammans,
eller nu firar vi ju inte själva julafton tillsammans men varje jul så länge vi varit
ihop så har vi köpt en.

detta året tyckte sambo att det lutade åt denna gris (se nedan) men
så vart det icke. jag hade redan spetsat in mig på en lila katt som jag sedan
visade sambo som sedan ändrade sig och fattade direkt tycke för denna tjocka lila katt.



nu är det bara denna lilla gran som saknas, hann aldrig skaffa en idag utan
jag får vänta med spänning tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0