håll käften själv..

vet inte om det är jag som själv är lättretlig eller om det verkligen ligger hos sambo.
talades vid i telefon förut och det slutade med att jag fick en "snap" från sambo, som jag i alla fall
tolkade som en "snap".
vart väldigt opepp på att fortsätta samtalet.

dålig på att förklara.

men jag vet att jag inte kan kräva av sambo att inte vara lättretlig när jag själv är det.
just nu svävar jag mellan alla lägen.
i morse hann jag skratta, mysa, gråta och skrika på mindre än en kvart.
så jag ska väl inte säga något.

sambo är inte hemma nu utan jobbar.
jag kom nästan nyss hem från skolan.
ska försöka få i mig något och sedan fara till gymmet.
sedan ta mig hem och duscha och göra mig redo inför morgondagen.
klockan nio ska jag se på house.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0