flodvåg av känslor.

eftermiddagen har jag varit ett riktigt monster.
gapigt och skrikit, höjt rösten och svurit.
sambo har blivit den som fick taga emot det mesta.

tåget sambo for med strulade det med såklart så den planerade hämtningen vart ändrad
och jag har glömde min klocka och ett armband i ett av stadiums provhytt mitt i allt.

efter omstrukturering satte jag mig i bilen med hög volym på musiken och fick ur mig
lite av allt som ligger i mig och kväver.

jag är super lättretlig, hugger så fort jag får chansen fast utan att jag egentligen vill, tror jag.

nu är sambo och jag på samma ställe i alla fall och vi ska straxt gå och lägga oss.
vi har bytt julklappar så nu är allt sådant kvar. julen över kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0