fail i djurbutiken!!

har varit och på ett underbart pass!! detta behövde jag sannerligen.
dock så hade jag fyllt på med lite lite energi. det var dåligt gjort av mig.
har försökt att reparera detta så gått det går tror jag nu.

har nu även inhandlat julklapp till von katt!!
gjorde även andra upptäckter i djurbutiken.
riktigt fail!!
se själva:





det är alltså klistermärke med innehållsförteckningen till hundtugggodis.
visst, det kanske ligger hos mig att det är fail, vad anser ni??

men, det var ju inte därför jag var i djurbutiken, utan alltså för min kära von katts skull.
detta kommer min älskling att få i juleklapp:




rosa halsband med reflex, såklart!
roligare än så vart det icke!!
grisar ska inte ha roligt.

Kommentarer
Postat av: Citasha

Jag såg först där snoppformen... men det kanske bara var jag?



Snälla hjärtat! Messa ditt nr till mig! <3

Har du inte kvar mitt (det jag alltid haft) så kan vi höras på facen :)

2010-12-21 @ 02:51:48
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0