apatin som sprider sig.

det är stor rasrisk!! i min skalle!!

gitter inte med.. gitter inte med människor.. eller gitter inte med hur saker och ting är..
eller nej.. jag gitter inte med mig själv!!

det går åt helvete och jag vet inte hur jag ska göra.

kan längta tillbaka till det jag tror är det enkla.
kan längta tillbaka till hur jag hanterade saker förr.
en enkel procedur nu när jag ser tillbaka på det,
en enkel procedur nu när jag inte riktigt tänker efter.


jag vill inte skriva för det kan trigga.
jag vill inte trigga någon.
kanske jag redan gör.. fan..

jag är arg, ledsen och väldigt besviken på den där, det där.. vad ska jag kalla den personen..?
det är i alla fall mycket känslor.

helvete jag får inte ur mig det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0