välkommen tillbaka!!

nu tror jag att jag känner det!!
jag börjar komma tillbaka!!
imorgon börjar jag skolan och jag känner mig redo.
gjorde en kompromiss och åt välling och såg på simpsons sedan läste jag.
nu har jag läst halva och fick ta en paus för jag vart trött på att sitta.

jag ska göra iordning här hemma idag med kläder och så, borde oxå laga massa
luncher så det finns.

just nu känns det härligt, så härligt men oxå läskigt.
som att jag legat i dvala under sommaren och börjar nu smått gnugga sömnen ur ögonen
och sträcka igenom kroppen. jag är nog allt på gång!

det har gått ett halvår utan självskadebeteende! nu behöver jag inte det längre. nej, nej, nej!!

maten är fortfarande jobbig, anser mig vara för "tjock". hade velat gå ner tre fyra kilo "bara".

men nu gläder jag mig åt att jag är tillbaka, "det" är tillbaka, i små doser men ändock påväg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0