trettioandra dagen - märk skillnad!

nästa vecka träffar jag återigen sambo!
jag hoppas att sambo ska märka skillnad på mig, att jag är smalare.
fast antagligen så kommer sambo inte märka någon skillnad, för antingen så
är det ingen skillnad eller så ser sambo inte det i alla fall.

nästa vecka ska jag till gymmet igen!
har inte varit där på fem veckor och längtar efter det oxå.
den hemska vågen kommer säkert att stå på sin givna plats och ändra
mina matvanor efter att ha visat några siffror på en display.

imorgon är det sista arbetsdagen!

må den gå fort säger jag bara.
sedan far jag hem på lördagen, det har man kanske inte kunnat undgå.


Kommentarer
Postat av: Cim

Vem är konstnären som gör dessa underbara bilder? Påminner om Ryden, men är det han?

2010-08-05 @ 22:37:10
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0