på benen åter igen!

yr av rengöringmedel men känner mig ganska bra till mods ändå.

städar förtvivlat så jag ska trivas i våran boning.
drömde faktiskt inatt att jag lade upp en bild av våran boning här på bloggen.
fast då var det en mörkbrun stuga, det såg mysigt ut.
inte så nära som det är i verkligheten dock men allt är relativt.

är peppad inför en ny vecka med skola och andra upptåg.

avskyr att jag kräks, det borde jag sluta med illa kvickt.

har förmycket kläder och skor som vår boning klarar av, eller så är det bara dåligt
planerat från min sida vad gäller förvaring.
härligt med ett sådant problem lite grann.

nu ska jag fortsätta städmanin om bara tvättmaskinen ville bli klar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0