många måsten i skallen.

tvingar mig till skolan på morgonen.
måste leta efter varför jag ska dit.
jag vill egentligen, hur kan det vara så svårt då?

när jag kom till skolan idag var jag när på att bara ta mig hem igen.
om jag inte hade stött på en klasskamrat så hade jag nog gjort det.



ska ha samkväm hemma hos oss ikväll.
klassen ska komma.
de som vill och kan.
egentligen hade jag bara viljat strunta i det och bädda in mig i täcket och försvinna för en tid.
jobbigt att det ska ätas om ens bara ost och kex.
jobbigt med att dricka.
allt innehåller sådant som kan göra mig fet, snurrar det i mitt huvud.

måste städa så det blir så nära perfekt som det bara går innan jag vill att någon kommer.
måste ändå träna efter skolan.
måste få ihop detta på något sätt.

Kommentarer
Postat av: little j

hej,

jag snubblade in på din blogg igår kväll/inatt och läste igenom nästa hela. fastnade, så kallat. vet inte varför men jag känner väl bara igen mig i så mycket av det du skriver. i dig. kommer fortsätta följa dig, hope u don't mind.



xoxo

2010-08-27 @ 13:01:21
Postat av: argsintamy

little j!

du är så hjärtligt välkommen att läsa!

kramar!

2010-08-29 @ 18:51:13
URL: http://argsintamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0