kämpigt i motvind.

imorse gick det dåligt.
känns som att jag är tillbaka i gamla spår.


kom inte iväg till skolan i tid. fem minuter innan jag var tvungen att fara hemifrån
fick jag psykbryt och klarade inte av att komma iväg.
grät, skaka, stampa och skrek. sambo i kläm.
fick lägga mig i sängen och lugna ner mig, det gick inte så bra.
hade ångest innan men drabbas av mer ångest när jag inte kommer till skolan i tid.
tog en dusch och lade mig i sängen och somnade.
sambo väckte mig så jag skulle komma till skolan efter första rasten.
kom tillslut till skolan.

jag försökte verkligen ta mig samman flera gånger i morse för att komma iväg men
jag lyckades inte. misslyckad.

det var kämpigt att komma iväg sen oxå, fick ta mig samman och lyckades. tillslut.
känner mig inte stolt för det. ändå misslyckad.



nu ikväll var jag på gymmet och det var så härligt!
lite intervallträning på löpbandet sedan en konstig maskin som rör sig hej vilt och efter
det härlig stretch.

det är kämpigt nu men jag ska ta mig upp! jag ska klara detta året i skolan..
måste bara övertyga mig varje tredje timma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0