höstsöndag med skinande sol.

skulle till gymmet med sambo men sambo känner sig lite krasslig.
då tappade jag motivationen och ska ut och springa en slinga i en skog istället senare.
ska passa på att kolla efter lite läsning på biblioteket oxå.
måste vara förberedd till våren. den är snart här.
om jag bara skärper mig och förbereder mig i största möjliga mån och skiter i den
gnagande ångesten som ligger i mitt bröst så kan det kanske gå vägen..?

inser så smått att jag inte kommer ha möjlighet att vara kvar i dbtn.
i och med att en hel eftermiddag i veckan försvinner.
sedan så ska det finnas tid till invidualterapin oxå.
jag vet inte hur jag ska prioritera och få ihop det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0